SVAR

Tack! :) Då jag nyss startat denna blogg har jag inte direkt någon ungefärlig siffra för hur många kapitel jag lägger in i veckan. Men jag ska försöka få upp 2-3 kapitel i veckan, i alla fall nu i december då betygen sätts på fredag och jag inte har några fler prov. Dock kommer det inte vara lika bra efter jul, men då kan ni förvänta er 1-2 per vecka beroende på hur mycket prov/läxor jag har. 
 
Tjejen till höger på bilden heter Megan Fox :)
 
Brukar inte gå in där jätteofta, men hon skriver ganska bra noveller med unik och spännande handling :) 
 
Nästa kapitel är nästan färdigskrivet, och kommer upp imorgon. Vill dock lägga in det idag då det varit så många som varit gulliga och kommenterat men vi får se. Annars kommer det upp imorn, på morgonen.
 
(Och ja, jag gillar smileys(: ) 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback