♥♥♥

Detta inlägg är skrivet från min mammas dator då min hårddisk på datorn har kraschat. Det är anledningen till förseningen av kapitlet, så ber om ursäkt om det. Anyway, anledningen till det här inlägget är att jag har en viktig sak att säga.
 
Ända sedan jag tänkt första tanken av det jag nu ska skriva har jag inte kunna slutat, vilket tillslut har lett fram till detta beslut. Och det är inte för att jag har tappat skrivlusten, eller för att jag inte älskar er, för det gör jag. Ni är underbara. Älskar varenda fin kommentar jag fått, kärlek till er♥
Helt enkelt är detta beslut byggt på att jag inte har en fungerande dator jag kan skriva på och det suger apa, rent ut sagt. Sedan finns det en liten baktanke med skolan då terminen börjar närma sig sitt slut och det just nu är väldigt mycket läxor och plugg. Ska egentligen sitta och skriva klart mitt hemprov nu men var tvungen att göra ett till inlägg för att informera er om hur det ligger till. Har haft panik ändå sedan datorn kraschade och har inte kunnat sluta tänka på er och att jag inte gett er ett kapitel än, så man skulle kunna säga att en börda har lyfts från mina axlar. 

Beslutet jag har kommit fram till är att jag ska ta en paus. En paus från bloggen. 
 
Detta är jättejobbigt då jag verkligen älskar att skriva. Just nu kliar det i fingarna på mig efter att få skriva och det suger att inte kunna få göra det. Har ingen aning om när jag kommer få tillgång till en egen dator att skriva på och har därför ingen aning om när jag kommer tillbaka. Det kommer nog komma upp kapitel lite nu och då, men det betyder inte att jag inte är på paus. 
 
Det här suger inte bara för att jag inte kan skriva kapitel till er, mina fina läsare, utan för att på datorn finns halva mitt liv, ungefär. Har tusen novellideér på den och en massa bilder som kommer gå förlorade om jag inte får igång datorn igen. 
 
Det här är absolut absolut absolut inte ett hej då, utan jag kommer tillbaka då det här endast är en paus. Som jag tidigare nämnt vet jag inte när jag kommer tillbaka, men jag hoppas att det är snart. Min pappa kommer nog ta itu med min dator i helgen och inte förrän då ser vi om det går att fixa. Går det inte att fixa kommer jag troligtvis få en ny dator, men det kommer nog inte ske förrän om nästa vecka eller veckan därefter eller till och med längre än så.
 
Är jättledsen över det här, verkligen och hoppas att ni stannar kvar när den här lilla pausen är slut. Ber så hemskt hemskt hemskt mycket om ursäkt för det här, ska försöka få upp åtminstonde kapitel 41 och sedan får vi se när nästa kapitel kommer. Kan säga er en sak dock, det suger att skriva på en ipad. 
 
Älskar er alla underbara läsare, tack för att ni läser, ni anar nog inte hur mycket det betyder. Puss och kram och massor av kärlek

Comments
Anonym säger:

Du totallt skrämde ihjäl mig herregud trodde du skulle sluta 😪 och ja det klar att du ska ta en paus. Skolan och sånt kommer först. Oroa dig inte för jag tror ingen skulle lämna en sån underbar novell som din ❤️❤️

Postat: -



Celebnovell säger:

Min värld förstördes helt och hållet just nu.

Ska ut med några kompisar om endast några minuter men eftersom jag blev klar tidigare än väntat så tänkte jag läsa de kapitlen av din novell som jag ännu inte gjort.
Men istället möttes jag av detta inlägg och jag kände hur lusten för allting bara sprack i tusen bitar.

ÄLSKAR din blogg så sjukt mycket och även om det bara är en paus du kommer ta så blir jag ledsen. :(

Men förstår att det är oundvikligt då jag själv var i den sitsen för någon månad sedan när min egen dator kraschade och allt. Hade precis som du en massa novellidéer och bilder på den men som tur lyckades pappa rädda det mesta. Hoppas du har lika tur och kommer tillbaka snart Becca. ♥♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/



Amanda säger:

Vi, iaf jag förstår hur du menar och jag tycker verkligen att du ska göra det som känns bäst! Ingen kommer sluta läsa din novellblogg då du skriver helt fantastiskt, jag lovar.
Sen första kapitlet har din novell blivit en av mina favoriter och du är faktist en stor inspiration för mig. Då du är expärt på att beskriva saker på ett sånt levande sätt. Och du har alltid dem perfekta oedvallen, har nog inte läst ett kapitlet med något fel.

Hoppas att det går bra i skolan och att datorn fixar sig! <3

Postat: - URL/Blogg: http://bizzlestory.blogg.se



Lost - Mylifewiththem säger:

Hej!
Jag har precis startat en novell och det skulle betyda jättemycket för mig ifall du ville kolla in den!! http://mylifewiththem.blogg.se/2014/april/introduktion.html#comment

(förlåt ifall detta stör dig)

Postat: - URL/Blogg: http://mylifewiththem.blogg.se



Erika säger:

Becca, denna kommentar kommer helt från ingenstans från mig då den inte hör till detta inlägg alls eftersom jag inte är lika påverkad som resten av dina läsare. Jag har ju inte kommit så långt i din novell än men jag jobbar på det!

Hursomhelst. Jag tänkte bara berätta hur glad jag är över att få börja lära känna dig och de andra. Gruppkonvon som vi har älskar jag till djupet av mitt hjärta och just nu vill jag ingenting annat än att träffa er alla så att jag kan krama om er.

Framförallt vill jag krama om dig och tacka dig för allt fint som du alltid säger till mig. Varje dag gör du mig på något sätt jätteglad och lycklig. Idag till exempel blev jag superglad när du sa att du tycker att jag är gullig mot mina läsare. Jag själv tycker att jag är ganska tjatig och kritisk mot mina läsare - något jag inte alls är stolt över, så när du sa det motsatta idag blev jag verkligen så himla himla glad.

Som Julia sa så förtjänar du verkligen ett pris eller något för du är så underbart snäll och omtänksam rätt igenom. Jag tror inte du förstår det riktigt själv, men dina kommentarer är verkligen guld. På riktigt så muntrar de upp ens dagar sååå mycket och det är jag såååå tacksam för. Jag är tacksam för att du tar dig tiden att skriva ner saker som är så självklara hos dig, för det är sådan du är. Att skriva en underbar kommentar lika lång som en bibel är självklart hos dig och på så sätt önskar jag att jag kunde vara mer som dig. Denna kommentar som jag ger dig just nu är iof självklar för mig. Det är självklart att berätta för dig hur bra du är. Du är guldvärd och som sagt så är jag sååå tacksam för allting fint som du någonsin gör och jag är sååå tacksam för att jag får lära känna dig och er. ILY ILY ILY <3

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback