INTO THE DARKNESS - TRAILER

Underbara Erika från jbiebz har varit så snäll och gjort en trailer till Into the Darkness. Och inte är den dålig heller, utan hur grym som helst! Hon kan inte bara skriva soom en gud, utan kan också göra jättefina trailer då hon gjort flera stycken. Ni borde verkligen checka in hennes blogg och börja läsa om ni inte har det. Det kan ni göra HÄR.
Vet inte om Erika kommer läsa det här, men om du gör ska du bara veta hur tacksam jag är. Är jättenöjd med den, den slog verkligen mina förväntningar med dunder och brak.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Comments
Erika säger:

Tack så mycket fina du! Är jätteglad att du är nöjd <3

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se



Ronja säger:

BECCA JAG TYP GRÅTER MITT HJÄRTA SLÅR SKIT SNABBT OCH DU HAR KOMMENTERAT ALLT SOM JAG NÅGONSIN VELAT UPPNÅ DU HAR LÄMNAT DRÖM KOMMENTARER TILL MIG DU HAR LÄMNAT KOMMENTARER SOM JAG ENDAST DRÖMT OM ATT FÅ MEN DU HAR SKRIVIT ALLT SOM JEG VELAT FÖRMEDLA OCH DU SÄGER DET OCH DU BA SKRIVER SKIT LÅNGT OCH SHIT JAG ÄLSKAR DIG DU PRATAR OM UNDERMENINGEN MED KAPITLERNA OCH OMFFFFFFFG KAN INTE ANDAS ÄLSAKR DIG SÅ MYCKET DU HAR GJORT MIG SÅ GLAD AAAAH ASDFGHFDS

Postat: - URL/Blogg: http://simpleaswords.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback