ÄNNU EN TILL FRÅGA FÖRLÅT

 
 
 
Återigen, tack för eran respons, jag uppskattar det till tusen. Trots att många tycker att jag ska börja skriva direkt och inte vänta på design, så vill jag verkligen vänta. Precis som  Erika <--- säger, så tycker jag att det blir en annan sak när man har en design som passar in till novellen. Därför tänker jag vänta på Mickan, men jag lovar att det är värt väntan. Dessutom hinner jag skriva en del innan jag publicerar, vilket betyder att ni kan få superbra uppdateringen när jag väl börjar.
 

Anyway, jag har ytterligare en till fråga, hehe. Skulle ni vilja att jag publicerar en one-shot medan ni väntar? En one-shot är alltså en novell bestående utav en del. I sådana fall skulle jag kunna publicera en ikväll, eller imorgon, beroende på när jag får tid. Och blir väntan lång kan jag till och med skriva flera stycken. Så vad tycker ni, vill ni ha en one-shot (ev. flera) eller ska jag skita i det? För jag tänker inte slösa tid på något som ni inte vill ha. Puss på er finisar!
 
 

Comments
Ebba säger:

Ååhh ja! En one-shot, skulle jag gärna vilja läsa *.*

Postat: - URL/Blogg: http://biebzters.blogg.se



Erika säger:

JAAAAAAAA publicera en one shot ikväll Becca!!

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se



Angelina säger:

Tycker verkligen att det skulle vara kul om du kunde skriva några one shots/ imagine grejer medans vi väntar :D

Postat: -



Celiné säger:

Gör one shot's

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback