TACK TILL ER SOM VÄNTAR

Var en vecka sedan sist, och tänkte uppdatera er om läget just nu. Har nada inspiration till varken one-shot eller CYH. Har ingen aning om vad som ska hända härnäst. Tycker ni förtjänar bättre än det här, men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nu när skolan har börjat har jag mindre tid till att skriva och även ingen inspiration till någonting. Har påbörjat ett antal one-shots, men har inte kunnat avsluta någon av dem. Om ni har någon särskilt ni vill läsa om får ni jättegärna kommentera det, för det ger mig inspiration. Vet inte ens om jag kommer fortsätta och börja skriva på CYH, då jag inte vill börja på något jag återigen inte kommer kunna avsluta. Är väldigt förvirrad just nu, men jag vill ge er det bästa. Är tacksam till tusen för dem av er som orkar kika in här varje dag, och ber samtidigt om ursäkt att ni får samma besvikelse varje gång.
 
Anyway, imorgon är det bloggens ettårsdag. Eventuellt fixar jag en överraskning eller något, men jag vill inte lova något jag inte kan hålla. Detta blev ett kort inlägg, men ville bara uppdatera er om vad som händer så att ni slipper undra.
 
Ha det bäst, så länge!

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback