VIKTIGT

Hej fina läsare! Jag skulle uppskatta om ni tog er tid att läsa detta, tack på förhand!
 
Jag vill inte vara personen som tjatar på sina läsare om att de ska kommentera, för sådan är inte jag, men jag vill inte heller bli tagen för givet. Jag skriver mest för mig själv, och för att jag vill skriva, men ingen bloggare kan säga att det bara skriver för dem själv. I sådana fall hade vi inte delat med oss av våra noveller för er att läsa, utan istället skrivit dem privat. Respons är alltid kul att få. Att få veta vad man gör bra och vad läsarna gillar, men även vad man kan förbättra. Jag gillar kritik, för det gör att jag kan bättra på mig. Om det är något ni gillar och tycker jag har gjort bra; skriv det. Om det är något ni ogillar och tycker jag har gjort mindre bra; skriv det. Jag är en person som kan ta kritik utan att bli arg eller ledsen. Jag tar åt mig utav det ni säger och försöker tänka på det i fortsättningen. För det är trots allt även för er som jag skriver. Jag tar tid utav min fritid för att ge er flera kapitel i veckan, och ja, jag gör det för att jag älskar att skriva. Men tänk er själva att ni lägger ner tid på något, vadsomhelst, och sedan inte får någon respons alls på det. Det skulle säkert inte kännas jättebra, eller hur? 
Jag är inte personen som bryr mig särskilt mycket om kommentarer när statistiken är hög. Så länge statistiken höjs, måste det betyda att jag gör något bra, eller hur? Men det känns rent ut sagt förjävligt när statistiken höjs men kommentarena sänks. Det spelar som sagt ingen roll om ni tycker att kapitlet suger, SKRIV DET. Då kan jag förbättra mig. Men hur ska jag kunna förbättra mig om ni inget säger?
 
Det handlar om att ge och ta, som Marielle säger. Jag ger er några kapitel i veckan, och som tack skriver ni vad ni tycker. Jag lägger ner flera timmar på att skriva, leta upp bilder och göra fina collage, medan en kommentar som är tillräcklig max tar två minuter. "Jättebra" kanske inte ger så mycket, men tex. "Jättebra, jag gillade den delen när du skrev så". Bra, då vet jag det. Bra, då kan jag fortsätta så. Jag vet att uppdateringen suger just nu, men fick sommarlov i onsdags så den kommer förbättras nu under sommaren. Men samtidigt får jag ingen motivering att skriva när jag inte får någon repsons, vilket kanske leder till att jag väljer bort skrivandet trots att jag har tid.
Ni behöver aboslut inte skriva en uppsats som är lika lång som kapitlet, det ber jag er inte om, men vadsomhelst. Någon idé som ni tycker jag borde ha med i novellen, saker ni vill ska hända, om det är någons perpsektiv ni vill läsa ifrån, jag kanske skriver för lite ur Justins POV? Jag kräver inga uppsatser ifrån er. Allt jag vill är att ni ska ge mig lite repons, något att gå på.

Comments
Jbieberstorry säger:

Jag håller absolut med dig, jag är själv bloggare och vet hur du känner och ja jag vet att jag inte har kommentarer på sistone men det ska jag ändra på. Du är duktig och har talang så ge aldrig upp ditt skrivande. Jag älskar denna blogg och jag älskar ditt skrivande ännu en gång du är helt grym och från och med nu så ska jag försöka ge dig så mycket respons som jag bara kan.❤️

Svar: ❤️
None None

Postat: - URL/Blogg: http://jbieberstorry.blogg.se



Anonym säger:

Hopppas att nästa kapitel kommer snart för det är så spännande att läsa från din fantasi. Jag förstår dig när du säger att du har inte tid. Jag har också en novell blogg som heter jbmy.blogg.se. Jag har inte uppdatering på en månd!!!!EN MÅNAD.men föra kapitlet var jätte bra. Sexscenen var anurlnda än alla andra. I en bil.jag hoppas att du ska bli bättre på att uppdatera och jag med....

Svar: ❤️
None None

Postat: -



Isabell säger:

Förstår dig helt, jag är nog den sämsta kommentar personen. Kommenterar nästan aldrig och det finns en anledning till det, Jag älskar verkligen allt du skriver, egentligen borde jag skriva det men istället för att kommentera skiter jag i det. Men jag ska helt klart bli bättre på det!

Svar: ❤️
None None

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback