DECISION.

snälla snälla snälla läs, detta är jätteviktigt både för er och mig
 
 
Har tänkt på detta väldigt länge nu, så tänker äntligen ta tag i det. Jag har tröttnat på ITD och har ingen inspiration kvar till att skriva. Det tar stopp när jag försöker. Ville helst hinna klart med ITD innan jag börjar nian, men det kommer troligen inte hända då det går så segt att skriva endast ett kapitel. Det jag har planerat till Into the darkness ligger och lurar strax bakom hörnet, men jag har som sagt ingen inspiration till att skriva det så bra som jag hade velat och så bra som ni förtjänar. Känner även att ni börjar tröttna på ITD och inte ger lika bra respond som förut, vilket är förståeligt då uppdateringen är skit och kapitlena dåliga. Därför tänker jag nu ger er två val och skulle uppskatta jättemycket om ni tog en sekund ur erat liv för att svara på detta.
 
 
1) Jag fortsätter på Into the darkness med dålig uppdatering och dåliga kapitel och avslutar den som jag hade tänkt från början.
 
2) Jag avbryter Into the darkness och börjar istället skriva på Carry you home, med den braiga uppdateringen ni förtjänar och skriver sedan evuentuellt klart ITD när CYH är avslutad. Kan ge er så mycket information att Justin är känd i CYH, om det hjälper er att välja.
 

Jag älskar er alla och önskar verkligen att ni kommenterar det ni tycker jag ska göra. Detta är lite utav dead end för mig, så snälla snälla skriv vad ni tycker. Vill såklart ge er ett val istället för att bestämma saker över era huvuden då det inte bara är för mig jag skriver utan även för mig, så hoppas ni tar det här tillfället.
Puss på er!
 
 

Comments
Jennifer säger:

Ta det beslutet som känns bäst. (okej, den kommentaren skriver typ alla) men om du tycker det känns bäst för dig att börja på en ny novell och avsluta sedan ITD när du är klar med CYH så tycker jag att du ska göra så. För att inte förlora sin skrivlust och sluta skriva för gott så tycker jag att du ska börja på en ny och se om det blir bättre och sen skeva klart ITD senare. ps. älskar novellen även fast du kanske tycker tvärt om :* kram!

Postat: -



Frida säger:

Alternativ två!

Postat: -



Ylva säger:

2 tycker jag 👌

Postat: -



Sara säger:

Jag vet att det är dåligt att vi läsare inte ger dig tecken på att vi läser itd men fortsätt jag ber dig!! Kollar in din blogg varje dag men du uppdaterar inte :( älskar into the darkness så fortsätt med den + den andra Novell verkar inte så bra då jag bara gillar justin när han är okänd o du skriver inte dåligt inte någonstans du är GRYM verkligen! Så fortsätt pleaseeeee

Postat: -



Hanna säger:

2, börja skriva på en ny novell

Postat: -



Anonym säger:

2, hellre en ny och fräsch novell med bra uppdatering (:

Postat: -



Celebnovell säger:

Har inte läst det senaste kapitlerna så vet inte vad du snackar om när du säger dåligt (för även om jag hade läst kapitlerna så skulle inte dåligt finnas på kartan.) Rena gudinnan är du på att skriva. :*

Anyway som svar på din fråga så tycker jag du kan börja på CYH. Jag vet själv hur jobbigt det är att skriva en novell när man inte har fantasin och därmed inte heller orken. ♥

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/



Ellen säger:

Nummer 2!!

Postat: -



Jbieberstorry säger:

Jag tycker du ska skriva på den nya novellen om du känner att du inte har inspiration till pågående novellen. Jag har även också tröttnat på novellen men inte ditt skrivande om du förstår vad jag menar. Ditt skrivande är unikt och helt grymt!
Och det var längesen någon skrev om "känd" Justin så det skulle bli jätte kul att det fortfarande finns vissa som vill skriva om honom känd. Det känns som jag babblar just nu men iallafall jag röstar på altivantiv 2❤️

Postat: - URL/Blogg: http://jbieberstorry.blogg.se



Moa säger:

jag älskar ITD så sjukt mycket men jag tycker du ska göra som du själv vill. Om du inte har någon insperation kvar till att skriva tycker jag att du ska ta en paus. Jag tror jag väljer att du ska börja på CYH och ta en paus från ITD.
Hoppas du fortsätter skriva för du är så sjukt bra på de du gör!!!<3

Postat: -



Bella säger:

Första alternativet! :)

Postat: -



amanda säger:

Jag tycker utan tvekan att du ska fortsätta. Om du inte har någon insporation kan du kanske förkorta den? Jag tycker hur som helst att du ska fortsatta för storyn är nog en av dem bästa!

Postat: -



Anonym säger:

Det andra alternativet meen du borde ändå berätta vad som händer lite kortfattat

Postat: -



Angelina säger:

Älskar ITD och ser fram emot det nya som du ska skriva. Dock skulle jag tycka det var kul om du kunde skriva en epilog på ITD och få den avslutad, typ kanske hoppa fram i tiden (några år senare i novellen?) och sen börja på den nya CYH :D vill också passa på att säga att du skriver väldigt bra!

Postat: -



Ida säger:

Tycker såhär att du börjar på en ny novell. De blir inge roligt för dig om du känner att du inte har nå inspiration.. Det ska vara roligt för både dig och oss som läser, så börja på CYH du, blir säkert spännande 😉
Btw, jag älskar när Justin är känd, eftersom alla noveller handlar om att Justin är "badboy" nu för tiden. Lite spännande för att när jag började läsa noveller för några år sedan så läste jag alltid när han var känd. Roligt!
Har du några bra noveller och tipsa om? När har är känd och såkallade badboy? Skriv gärna de 😘

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback