JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA HÄR

Då var vi här igen då. Tänker gå rakt på sak och inte krypa runt ämnet. Detta beslutet har tagit mig väldigt länge och jag är väldigt att ni har fått lida på grund av det. Jag tänker tyvärr inte fortsätta skriva här på bloggen. Bara tanken på bloggen gör mig stressad och det är stress jag inte kan ta i år när jag går i nian, eftersom att jag måste fokusera på skolan. Har ingen inspiration för skrivandet längre och tänker inte tvinga fram kapitel, då det varken blir bra för mig eller er. Jag vet att om jag börjar på en ny novell kommer jag inte kunna avsluta den, så detta är för det bästa. Kanske får jag tillbaka inspirationen och väljer att skriva på sidan så att jag sedan har massor av kapitel att publicera om jag nu skulle komma tillbaka. Det är inte särskilt många kvar här nu, men jag skulle inte hoppas på för mycket för jag är ganska säker på att detta är slutet. Inte för mitt skrivandet, för det finns fortfarande dagar då jag känner för att skriva, men det är inte tillräckligt just. Men däremot slutet för bloggen, som knappt ens är ett år.
 
Förlåt till alla er som har tittat in här varje dag och hoppats att kanske, bara kanske finns det ett nytt kapitel uppe. Jag är ledsen. Hade själv hoppats på att det skulle bli något mer än det här, men tyvärr blev det inte så.
 
Jag antar att det här är ett hej då. Hej då till bloggen iaf, men om ni vill nå mig finns jag på instagram @bieberheavenblogg och även på mail: [email protected] Kommer inte vara lika aktiv på instagram och inte lägga ut några bilder då jag inte längre känner att det är nödvändigt, men ni kan alltid DM:a mig så svarar jag ;) Det gäller även mailen. Spelar ingen roll om ni behöver hjälp med något, eller bara vill prata, jag lovar att svara.
 
Trots att jag slutar skriva, slutar jag inte läsa så om ni har något lästips kommentera gärna här, eller kontakta mig någon annanstans. Både JBFF, Wattpad och ni kan även kommentera om ni har egna bloggar så ska jag försöka gå in och checka dem om jag får tid.
 
Kan själv tipsa något annat att läsa. Läser både engelska och svenska, så om ni vill ha tips på svenska noveller  kan ni checka in länkarna här på sidan och om ni vill ha engelska så länkar jag några av mina favoriter här. Vissa är avslutade, vissa är fprtfarande pågående.
 
Until you - Bully
(samma ff men den ena är i Justins POV den andra i tjejens)

Mine
 
The love game
 
Strippingbieber
(Detta är en användare men alla hennes fanfics är sååå läsvärda)
 
Red lines
 
Projects
 

Comments
Anonym säger:

Ta inte bort bloggen snälla jag vill läsa om dina noveller❤️

Svar: Nej då, bloggen kommer finnas kvar❤️
None None

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback