HEJSAN HOPPSAN

 
För det första, alltså wow. När jag loggade in förväntade jag mig verkligen inte att se någon besökarstatistik alls, men det är fortfarande några som klickar sig in här varje dag. Tack till er fina människor, ni anar inte hur mycket det betyder. Hade jag vetat vilka ni är hade jag gett er en bamsekram.
 
I vilket fall, så har jag faktiskt något att säga, så detta är inget meningslöst inlägg där det står att jag saknar er och blablabla (fast det gör jag ju förstås). Jag tänker inte babbla om en massa onödigt skit, utan tänker gå rakt på sak.
 
Har haft den här bloggen i över ett år nu (wow), men har inte lyckats avsluta en endast novell. Har tänkt på det här länge och har nu bestlutat mig för att skriva klart Into the darkness om det finns intresse. Känner att jag vill avsluta den lite för mig själv men mest för er, eftersom att jag vet hur den slutar.
 
Men finns det inte intresse för det, tänkte jag eventuellt börja skriva på wattpad, antingen one-shots, kort-korta berättelser med ungefär tio kapitel eller en hel novell, men det kommer troligen inte handla om Justin, tyvärr.
 
Vet inte om jag direkt förväntar mig något svar, men vill ni att jag ska fortsätta skriva, så lämna gärna en liten kommentar.

Massor av kramisar

Comments
myloovejustin.blogg.se säger:

Snälla lägg ut resten jag har läst om hela om och om hela tiden och längtat tills du ska fortsätta snälla❤️❤️❤️

Postat: - URL/Blogg: http://myloovejustin.blogg.se/



myloovejustin.blogg.se säger:

Har läst din blogg om och om igen, du borde verkligen börja har längtat så sjukt mycket!❤️

Postat: - URL/Blogg: http://myloovejustin.blogg.se/




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback