GRATEFUL.

Har äntligen tagit ett beslut över vad jag ska göra, men jag vill först och främst tacka för alla superfina kommentarer jag fick på förra inlägget. Det betyder såsåsåså mycket, ni anar inte. Tack så himla mycket, sötaste ni. Ni är så underbara och fina och snälla allihopa och jag önskar att jag hade kunnat göra alla glada, men tyvärr kan jag inte det.
 
Into the darkness har länge varit en bördan på mina axlar, vilket är en stor del av anledningen till beslutet jag har tagit, men även tack vare er. Förstår självklart att många av er kommer bli väldigt besvikna, men samtidigt respekterar att jag tänker avbryta ITD och istället börja på den nya. Kommer självklart inte vilja ha en oavslutad novell publicerad, så kommer fortsätta på den när CYH är klar. Har massor av idéer för den och jag hoppas ni kommer gilla den lika mycket som jag gör. Har redan börjat skriva på den, och kommer publicera den såfort jag har några kapitel färdiga. Har två trailers färdiga (en utav världsbästa Liv ifrån ----> MBS <----), handlingen är redan gjord och sen gäller det bara att jag ska skriva lite till, som sagt. Har ingen aning om vad jag ska göra angående designen, då Mickan har en paus just nu, så antingen väntar jag eller fixar det på något annat sätt. Förhoppningsvis är hon snart på banan igen.
 
Har nu en jätteviktig fråga till er, och jag hoppas verkligen att ni är lika duktiga på att svara på detta som på förra.

Vill ni att jag ska börja på Carry you home innan jag fixat en design, eller ska jag fixa design innan jag börjar skriva?
 
 

Comments
Ellen säger:

Spelar verkligen ingen roll

Postat: -



Mikaela Juhlén säger:

Hej vännen!
Har suttit och kollat runt lite på designer jag har gjort och andras, då jag försöker finna min inspo igen efter de bakslag har jag haft den senaste tiden.
Jag är på väg tillbaka, och att läsa att du eventuellt väntar på mig gör mig glad samtidigt som det gör mig ledsen, då jag har paus nu. Men jag håller på med en design och ska försöka få den klar asap.
Tack, för att du väntar, om du fortfarande gör det. :) Betyder mycket! ♥

Postat: - URL/Blogg: http://miickzzdesigner.blogg.se



Jbieberstorry säger:

För mig spelar det ingen roll!
Men jätte gärna med desgin❤️

Postat: - URL/Blogg: http://jbieberstorry.blogg.se



Moa säger:

Jag tycker du ska börja skriva innan designen;)<3

Postat: -



Hanna säger:

du kan börja skriva innan, så behöver du inte stressa med designen :)

Postat: -



Anonym säger:

jag vill att du publicerar dina kapitel innan designen. Längtar så sjukt mycket!

Postat: -



Erika säger:

Jag är huuuur taggad som helst på att få läsa din nya ff trots att jag inte läst klart ITD än (hehe) för du är sååå grym på att skriva. Seriously typ den bästa jag vet?? Hur som helst, jag tycker ändå att du ska vänta med CYH tills du har en ny design. Den du har nu är to die for men med en ny design som passar den nya novellen så blir det på något sätt en bättre stämning när man läser, om du förstår vad jag menar? Stora kramar till dig <3

Postat: - URL/Blogg: http://jbiebznovell.blogg.se



Lisa säger:

Börja när du vill det spelar ingen roll för mig :D

Postat: -



Anonym säger:

Börja Cyh innan design

Postat: -



Sara säger:

Designen är inte viktig börja o lägg ut kapitel o så kan du fixa designen när du kan

Postat: -



Maja säger:

Börja med CYH innan designen är klar! Jag tror inte jag är den ända som knappt kan vänta på ditt underbara skrivande!

Postat: -



Anonym säger:

Gör det innan

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback