KOMMER NI IHÅG MIG

Hej. Det är inte många som går in här nu. Tack till er som fortfarande gör det, som väntar och hoppas. Jag vet inte riktigt vad ni hoppas på, kanske att jag ska ge er information om läget, eller börja posta på CYH eller en one-shot. Tyvärr vad jag inte vad som blivit av. Jag har tappat intresset lite. Jag saknar såklart er och visst saknar jag skrivandet litegrann, men mina fingrar brinner inte efter att få skriva som det brukade. Jag är väldigt förvirrad just nu.
 
Jag har börjat nian, vilket än så länge inte är stressigt, men det kommer bli så småning om, det vet jag. Snart är det dags för gymanieval och jag har ingen aning om varken vilket gymnasie jag vill gå på eller vilken linje jag ska välja. I vår är det nationella som jag ska klara mig igenom.
 
Men anyway, jag vänder mig till er nu. Har skickat ett mail till Mickan, som nu verkar vara back on track, vilket jag är jätteglad över. Vad jag tyvärr inte vet är vad som ska hända härnäst, och om jag ens behöver en design då jag inte vet vad jag ska göra med bloggen. Jag vet inte ens om ni vill att jag ska fortsätta, för den delen. Inspirationen jag förut hade för carry you home är nu borta och jag vill inte börja på något jag inte kommer kunna avsluta. Har inte ens funnit lusten att skriva one-shots, som jag lovat er, vilket jag är ledsen för.
 
Jag frågar nu er, vill ni att jag ska fortsätta? För i såna fall kan jag tänka ut något som passar bra för både mig och er. Det är inte säkert att det blir carry you home, men jag har en massa noveller som står på kö. Ni kan även önska om det är något ni vill läsa om. Det är upp till er nu.
 
1) Ska jag fortsätta överhuvudtaget?
2) Om ni vill att jag ska fortsätta, vad skulle ni vilja läsa? One-shots, en till novell?
3) Ett trejde alternativ skulle att vara om jag skaffade en co-owner, som skulle hjälpa mig att skriva, men det är svårt att hitta någon att lita på och dessutom vet jag inte om jag kan skriva tillsammans med någon. 
 
Förlåt för all väntan. Jag vill verkligen inte göra er besvikna, men känner samtidigt att det inte är värt att fortsätta om ni inte vill och jag inte har någon inspiration. Det är inte heller snällt av mig att påbörja något nytt och sen ger en dålig uppdatering. Älskar er alla, både de som stöttat och skrivit kommentarer men även ni som bara funnits där och klickat er in hit varje dag för att visa att ni finns.
 
 
 
 

Comments
Moa säger:

Ja tycker du ska skriva en till novell💟💜💛💚💗💙

Postat: -



Anonym säger:

Snälla fortsätt skriv!!!

Postat: -



Alice säger:

Jaaaaa!!!! Noveller!!!

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback