LÄNKBYTEN

 
Justin Bieber var en gång i tiden en av de kändaste artisterna. Men nu har han knappt några beliebers. Han festar varje dag röker på och tycker det ända tjejer duger till är att knullas. Hans mamma och Scooter har fått nog av hans beteende. Och tvingar honom att skärpa till sig. Men för 6 år sen var han och Elena bästa vänner. Dom gjorde allt tillsamans. Men vad händer när dom träffas igen. 
Om du vill veta vad som händer läs då My fake girlfriend. 
 
För att komma till bloggen klicka på bilden eller här :)  
 
 
Everything is possible 
 
Mitt namn är Jazzlyn och är 17 år gammal. Sedan jag varit liten har jag velat ha en storebror, men det skulle aldrig hända! Mina föräldrar har aldrig gett mig den kärleken de ger till min mindre åriga syster Melissa! Det känns som om det älskar henne mer än mig, brukar inte föräldrar älska sina barn lika mycket? Men en dag hände det något som ingen berättat för mig. Hur kommer det gå för Jazzlyn som vill ha en storebror? Vad är det som ingen berättat för henne? 
 
Tycker ni novellen låter spännande? Klicka då här eller på bilden för att gå in och läsa den :) 
 

Comments
Biebsworldstory säger:

vill bah meddela att jag oxå är klar, det finns under mitt kap :)

Postat: - URL/Blogg: http://biebsworldstory.blogg.se



Anonym säger:

Hoppas det nya kap. kommer upp snart!! Längtar så. Kram på dig

Postat: -



Emmy säger:

Vill du göra länkbyte med mig???? :D

Postat: - URL/Blogg: http://justindrewnovell.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback