36 - THE NIGTH IS ON

 
 
Fokus. Jag sluter ögonen, tar ett djupt andetag, öppnar ögonen och sedan tänker jag inte alls när jag slår ett slag mot den svarta boxningssäcken framför mig.
Positionen jag står i nu ger mig betydligt mycket bättre kraft och jag träffar bättre än jag gjort förut. Flera slag senare kan jag känna tröttheten jaga ifatt mig men jag vägrar sluta. Jag är så inne i mina slag att jag inte märker att Justin har försvunnit förrän jag hör ett klickande ljud jag känner igen mycket väl. Något kallt träffar min hud och jag står som fastfrusen innan mina reflexer kickar in.  Jag sluter mina fingrar kring hans arm och i en rörelse vrider jag om hans arm på ett smärtsamt sätt innan jag vrider pistolen ur hans fingrar och placerar den under hans haka istället. Ett flin målar upp sig på hans läppar och han griper tag i min arm för sänka min hand.
”Imponerande babe.” han slickar sig om läpparna och lirkar loss pistolen från mitt grepp. ”det förtjänar nästan en kyss.”

 Vinden visslar utanför och dem bruna höstlöven rasslar i vinden. Mörkret har redan lagt sig över staden och skapar en kuslig miljö, dagen till ära. 31 oktober, också känd som allahelgonafton.
Jag brukade aldrig fira halloween förut, mer än att min mor brukade dekorera huset och några barn från gatan brukade gå bus eller godis, men Joelle har bestämt att vi ska gå på Pure, en klubb här i Stratford som ikväll har temat att man ska klä ut sig.
På mig sitter en sjuksköterske-dräkt Joelle så omsorgsfullt valde ut igår när vi var på en shoppingrunda, dock inte den slampigaste då det fanns några som visade mer hud i affären vi var i. Hon vill gå all-in och som den snälla bästa vän jag är låter jag henne göra det. I alla fall den här gången. Killarna har endast något enstaka fejk-sår i ansiktet som Joelle tvingade på dem, men tillskillnad från det är dem rätt så vanligt klädda. Själv har Joelle på sig en superwomen dräkt, något som faktiskt passar väldigt bra på henne.
”Babe?” Det är Joelle och inte Justin överraskande nog. Hon kliver in i vardagsrummet med två röda plastmuggar i händerna, en jag antar är till henne och den andra till mig. Precis som jag anat räcker hon fram den ena muggen till mig och jag ger henne en undrande blick. ”Fördrink.” förklarar hon och jag tar en klunk. Det är rom och cola, inte särskilt komplicerat men det räcker som fördrink.
Det tar inte särskilt lång tid innan steg hörs i trappan och killarna kommer gåendes ner för den. Justin, som har på sig ett par svarta jeans tillsammans med en enkel svart tröja som kramar om hans bröst perfekt, ler när han får syn på mig. Runt hans hals hänger en guldig kedja och i pannan har han ett fejk-sår med torkat fejk blod som runnit ner längs hans tinning medan Joelle så duktigt målat på ett blåmärke vid hans kindben. För att vara ärlig är det sexigt.
Dwayne snurrar på nycklarna i sin hand. ”Redo att åka?”
 

När vi kliver in i klubben känns det som om hela världen stannar för att titta på oss. Miljön är liknande andra klubbar, med dansgolv och neonljus och sedan finns det två bardiskar. Där uppe har Joelle förklarat att det finns bås där man kan sitta för att ta en paus, men även ett dansgolv. Dessutom finns det privata rum.
Musiken som dunkar genom högtalarna får blodet att rusa och det känns som om jag har tusen gånger mer energi än jag hade innan. Precis som vi är resten av klubben utklädda. Det är blandat med tjejer som har slampiga till mindre slampiga klädnader, medan de flesta killarna bara har fejk sår och inget mer än så. Klubben är dekorerad enligt halloween-temat med spindelnät lite här och där, och med drinkar i läskiga färger. Till och med bartendrarna har målat på fejk sår.
Med en hand runt min midja leder Justin mig till baren tillsammans med resten av gänget, där det bjuds på gröna drinkar till varje person som stiger in i klubben. Halloween-känslan är verkligen tydlig – de har lyckats bra på den fronten. När de gröna drinkarna tagit slut beställer Dwayne in en runda shots, en till var och en – förutom till Noah och Brayden som idag kör då vi har två bilar för att alla ska få plats – något tjejen bakom baren fixar snabbt innan hon går vidare till nästa kund. Alla tar ett varsitt shotglas i handen och höjer dem i en skål.
”Cheers!” utbrister Jolle och vi är inte sena med att upprepa det innan vi sväljer ner innehållet. Min hand är i Justins då jag anar att han inte har en tanke på att släppa mig ikväll, en anledning jag är mycket väl medveten om.
”Maddie!” Joelle skriker för att överrösta musiken. ”kom så går vi och dansar.” Hon drar i min arm, vilket orsakar att Justins grepp om mig hårdnar.
”Eh, jo jag kommer strax.” Jag suger på min underläpp och vänder mig mot Justin. Istället för att säga något placerar jag en hand vid hans nacke och pressar mina läppar mot hans. ”Jag kommer snart tillbaka.” mumlar jag mot hans läppar och innan han hinner protestera följer jag efter Joelle till dansgolvet för att börja dansa till den livliga musiken.
När flera låtar spelat förbi har jag tröttnat på dansgolvet och vill inget annat än gå tillbaka till baren för att ta något och dricka. Lane dyker upp bakom Joelle och jag ger honom bara en tacksam blick innan jag drar mig bort från dansgolvet.
”En vanilla sky, tack.” jag ler mot tjejen i baren som genast börjar på min drink. Det tar inte särskilt lång tid innan den står framför mig och hon försvinner iväg.
Jag vänder mig mot Dwayne som sitter i barstolen bredvid mig. ”Du har inte berättat något om tjejen i Vegas.” Jag lutar huvudet åt sidan och ser på Dwayne. Han ignorerar endast min blick och tittar sig omkring i klubben. ”Kom igen, berätta. Var hon bra?”
Han möter min blick med en suck. ”Jag antar det.” skakar han nonchalant på axlarna och skruvar på sig i stolen. Jag skrattar åt hans reaktion och tar en klunk av min dricka.
”Dansa med mig.” mumlar en raspig röst i mitt öra och får en rysning att rusa längs min ryggrad och mina knän att bli svaga. Det är bara effekten han har på mig. Dwayne verkar nöjd över att Justin kommit och avbrutit min utfrågning.
”Och om jag vägrar?”
Han flinar och lutar sig framåt så att hans läppar snuddar vid min hud. ”Då tvingar jag dig.” I en mjuk rörelse drar han upp mig på mina fötter och till hans bröst. Hans doft når min näsa och slår all luft ur mig. Han luktar precis som jag föreställer mig himlen och det får mig svag i hela kroppen. Sakta böjer jag huvudet bakåt för att möta hans bruna ögon som kan få mig göra vad som helst och jag känner mig som en oskyldig skolflicka när jag tittar upp mot honom genom mina ögonfransar. Ett flin är påklistrat på hans oemotståndliga läppar och jag kan knappt hålla tillbaka mig själv från att placera mina läppar mot hans.
Med en arm runt min midja drar han med mig till dansgolvet. Jag biter mig i läppen och automatiskt börjar min kropp röra sig till den dunkande musiken. Justin pressar mig närmre honom innan han vrider mig om så att jag står med ryggen mot honom. Jag pressar min rumpa mot hans skrev medan hans händer är på min midja och jag kan känna hans läppar mot min hals. ”Damn babe.” mumlar Justin och pressar mig ännu närmare hans kropp. Alkoholen tillsammans med Justins närvaro får mitt huvud att kännas snurrig. Justins läppar mot min hud gör inte saken bättre. ”Vi kanske borde göra det här oftare.” Justins röst är hes och förförisk och sänder rysningar längs hela min kropp. 


Det här skulle ha kommit ut för länge länge sedan, men då en massa saker kom ivägen igår fick jag inte tid att skriva klart det och sen när jag skulle publicera det krashade mitt internet, så sorry about that.
Hade tänkt att ha med (spoiler) en dirty scen i typ nästa kapitel eller det därefter, men jag måste skjuta upp det pågrund av en sak ni kommer få veta i nästa kapitel.
Hade det bra så länge finisar❤

Comments
Wilma säger:

Jätte bra

Postat: -



Emelie säger:

Älskar sättet du skriver på, så himla bra. Dessutom älskar jag hur Justin är i denna novell, man blir liksom avundsjuk och får själv lite fjärilar i magen hehe. (:

Svar: Aww, sötaste, finaste du. Kort men ändå underbar kommentar, såna uppskattas❤️❤️
None None

Postat: - URL/Blogg: http://storytimess.blogg.se



Celebnovell säger:

Dessa "Club-scener" är sjukt svåra att skriva enligt mig så du ska veta hur mycket jag avgudar dig just nu. Men det är också vad du är. En gud. En skrivgud rättare sagt.

Älskar hur Jaddisons intimare scener bara blir flera och flera och längtar mer än du kan ana till din dirty-scen. :P♥

Mina kommentarer är väldigt korta nu såhär på kvällen, men har suttit och pluggat fram tills nu så yeah. Tog dina kapitel som ett pris för att jag varit så duktig. ♥♥

Svar: Korta eller långa, alltid lyckas du göra mig gladare än gladast. Dina ord dödar mig. Alltid. OOOH, fast du får vänta på din dirty-scen, har en annan sak inplanerad, men den kommer endast göra det hela ännu ännu bättre. oh spoiler, har planerat ä-ordet, hihi❤️❤️
None None

Postat: - URL/Blogg: http://celebnovell.blogg.se/



ebba säger:

As bra 😍

Postat: -



amanda säger:

Jätte bra kapitel. Super kul att få läsa om när de festar tillsammans och gulligt att han är så protective över henne nu. Fint collage :D

Svar: Älskade du, tackisar för den fina kommentaren. Kan garantera ett leende på mina läppar❤️
None None

Postat: - URL/Blogg: http://liindstrand.blogg.se



Anonym säger:

Grymt kapitel men har en fråga, bor Maddison hos Joelle och de gänget? Du skriver fantastiskt, taack!

Svar: Du ska ha tack för att du tar dig tid att lämna en sådan fin kommentar som gör mig så himla glad❤️ Ja, Maddie bor hos Joelle och resten av Red Bullets :)❤️
None None

Postat: -



L säger:

så bra, på riktigt, sättet du skriver på är fantastiskt ! <3

skulle du vilja ha ett länkbyte med mig ? :)

Svar: Naaaw hjärtat, tacktacktack. Självklart kan vi göra ett länkbyte, glad att du frågar :)❤️
None None

Postat: - URL/Blogg: http://bringwordstolife.blogg.se



em säger:

wow, måste bara säga att jag fastnade för din novell på första kapitlet! läste alla kapitel på en kväll hihi. du skriver som en gud och är bara 15(?) år! shit alltså, du är verkligen en inspiration och någon jag hoppas få läsa noveller av länge!


Svar: Om jag ändå kunde förklara min lycka över den här underbara kommentaren. Det är sådana som du som får mig att vilja fortsätta skriva här i all framtid❤️ Jag är 14, men ska fylla 15 i September ;)❤️ Är jätteglad att höra att jag är en inspiration, det värmer verkligen❤️
None None

Postat: -



L säger:

länkar dig nu då :)

Postat: - URL/Blogg: http://bjussanbjussar.blogg.se/



em säger:

När kommer nästa kapitel? :c

Postat: -



HANDLING - Dark light säger:

Jag har typ inte kommenterat på 5 kapitlar men det är för att jag läste nyss dina kapitlar.. iaf älskar det så sjukt mycket, asså på riktigt du skriver så sjukt bra att deet är läskigt-på ett bra sätt-. Du får allt att passa ihop så himla bra! Och återigen måste jag bara säga hur mycket jag älskar Maddison, hon är typ den perfekta tjejen som alla - coola, HAHA fett fult att säga coola..- tjejer vill vara. Och jag älskar din badboy justin, jag är typ förälskad i badboy noveller och din är inget undantag. Du är så sjukt sjukt sjukt begåvad att det inte är klokt asså jag är nästintill avundsjuk- okej det är jag men vill inte erkänna- what ever nu blir jag så sjukt avundsjuk igen... du är så sjukt duktig!

Postat: - URL/Blogg: http://foreverbiebs.blogg.se/



Foreverbiebs.blogg.se säger:

Oj det blev fel med namnet.... :)

Postat: - URL/Blogg: http://foreverbiebs.blogg.se




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback