LÄNKBYTE - SMILINGBIEBER

I knew his world moved too fast and burned too bright.
But I just thought, how can the devil be pulling you towards someone who looks so much like an angel when he smiles at you?
Maybe he knew that when he saw me.
I guess I just lost my balance.
 

Jag  och min tvillingbror Jason bor i ett hus i Savannah, den vackraste stad jag någonsin sett. Jag levde ett normalt tonårsliv, bortsett från att någon utav motsatta könet inte en skulle lägga märke till mig om jag var utklädd till ett tiovåningshus. Jag var som osynlig till det farligaste av levande ting flyttade in i mitt hem.

Elizabeth och Kevin Davis tar emot ungdomar som behöver ett hem på grund av familjeproblem eller andra problem som hindrar deras studier. De går slutligen med på att ta emot ett av de största problemen de stött på, nämligen, Justin Bieber. 
Tror inte det är många som inte hört talas om Smilingbieber, då hon skriver som en ängel och uttrycker sig på ett sådant himla välutvecklat och fint sätt. Rekommenderar iaf starkt den här bloggen till de som inte läst den innan. Klicka här eller på bilden för att komma till Smilingbieber och läsa The Kid of Ashes.
 
Missa inte kapitel 34 här under 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback