BACK ON TRACK

Hej luvies, har väldigt goda nyheter faktiskt, tänkte skriva detta efter kapitlet men tar det i ett eget inlägg istället. Min dator är helt trasig och det går inte göra något åt, vilket är jätte jobbigt, men just nu lånar jag min pappas dator. Anyway, ska få en ny dator, väldigt snart får vi hoppas. Det goda i det här är att pausen är så gott som slut, men uppdateringen kommer inte vara lika bra som innan. Ska försöka att åtminstonde publicera två kapitel i veckan.
 
Har saknat er jätte mycket, så det är skönt att äntligen komma tillbaka. Har stora planer inför ITD och speciellt Maddison. Dock är det endast ungefär tjugo kapitel kvar av novellen, då den endast kommer bli sextio kapitel lång, och inte en hundra kapitels-novell. Har i princip planerat varje kapitel fram till slutet och är nu jättetaggad på att få skriva det. Information om kapitel och uppdateringen kommer även upp på instagram, för alla som missat det. Jag heter @bieberheavenITD så följ gärna :)
 
Under pausen har jag tittat in här några gånger och sett era kommentarer och de värmer verkligen. De är jättefina, ni är verkligen underbara. Trots att uppdateringen sjunkit under min paus finns det fortfarande ett stort gäng kvar som fortfarande tittar in varje dag och det gläder mig. Tack söta ni, för att ni stannar❤
Jag hoppas verkligen att ni kommer att älska det jag har planerat, trots att det kommer bli en tuffåktur. 
 
 
Jag älskar er alla, varenda en av er.
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback