YOUR LOVE IS LIKE A SOLDIER LOYAL 'TIL YOU DIE

 
Nästa kapitel är påväg, håller på med det just nu och hoppas att jag blir klar ikväll. Uppdateringen har skenat lite pågrund av mycket plugg, men är nu äntligen klar. Har nu inget mer att plugga till förrän efter påsklovet. Har påsklov nästa vecka och kommer då försöka skriva så mycket som möjlligt. Svaret på frågan är då snart.
 
Fick förresten jättefina kommentarer på förra kapitlet  och ska därför verkligen försöka att få upp kapitlet idag. Är hemskt ledsen att jag inte kunnat ge er ett kapitel tidigare, men ni ska bara veta hur tacksam jag är över alla era underbara kommentarer. Varenda en får mig på bra humör och gör så att jag vill skriva ännu mer. Kärlek till er❤
 
Kan avslöja att det kommer vara action i nästa kapitel,  och att en händelse som troligtvis kommer chocka er kommer ske. Någon som kan gissa?
 
 
Sötaste❤

Comments
em säger:

höhöhöh, där är jag! :D ingen press från mitt håll dock, ta den tid du behöver. Känner igen mig med plugg och allt. Kan vara asjobbigt! men vad kul att det kommer ett nytt kapitel snart då. Bara att vänta och se :D:D:D

Svar: Haha nejdå, förstår väntan, men nu är det uppe! ;)
None None

Postat: -




Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback