WITH MY HEAD DOWN LOW AND I STILL FEEL BROKEN

På grund av lathet (och kanske lite trötthet) är kapitlet försenat, och det ber jag om ursäkt för. Helst skulle jag velat gett er ett kapitel redan imorse (eller vid tolvtiden för det var då jag vaknade) men det kommer inte förrän imorgon. Kapitlet är verkligen svårskrivet, och jag får ingen ro att sätta mig ner att skriva.
Har sportlov nu, så jag ska försöka skriva så mycket jag kan, vet dock inte hur mycket tid jag kommer få över då jag planerat en massa saker med kompisar osv, men ska ta minst en dag att skriva, och då menar jag verkligen hela dagen.
 
Skulle velat ge er än sneak peek, men kan inte säga mer än att Jason McCann kommer göra ett besök ;)
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback