I'M SORRY

Jag är hemskt ledsen att ni fått vänta så länge på ett kapitel. Hur lång tid har det gått? En vecka? Minst.
Är jätteledsen över det och ska försöka skriva klart den idag, men om inte det så lovar jag att den kommer upp imorgon. Har en uppgift som skulle lämnas igår så jag måste prioritera den först, men sen lovar jag att skriva på kapitlet. Angånde kapitlet så har jag nog börjat om minst tre gånger, utan att jag blivit nöjd. Men som sagt så lovar jag att skriva på det efter min so-uppgift.
 
Ville även meddela att jag troligtvis kommer bli tvungen att förlänga Into the Darkness tio kapitel för att det ska gå som jag planerat. Hoppas ni inte har något emot det. Efter ITD har jag planerat en annan novell som jag hoppas ni kommer gilla minst lika mycket som ITD. Det kommer ta en vändning då jag kan erkänna att Justin är känd och inte en bad-boy. Informationen om den kommer ut när ITD är klar, så att ni vet.
 
Puss på er fina läsare. Love you all.
 
 
 

Comments

Vad heter du?:

Din mail adress: (publiceras ej)

Din URL/Blogg:

Din kommentar:




Trackback